Thursday, March 31, 2011

Anak siapa nih?

Sedang merenung masa depan



Toleh kanan kejap..
fuuhhh line clear..
Apasal tak der awek yang cun-cun kat sini



Alaaaa...kacau lah ummi ni
awish baru jer berangan nak ngorat anak dara orang



Merajuk ahhh
Ummi kacau..Nak bawa diri lah


haiyoooo
apa nih...
baik awish lari



Alamak
ombak kejar awishlah
tak jadi lah nak melarikan diri dari ummi
"mi..mi... mi..tolong awish...ombak kejar awish"


Fuuuhhhh..selamat
penat tau lari dari ombak



ok..
Stop dahulu
Bersambung entry seterusnyer

14 comments:

Wina Momma S and S said...

awish cari awek cun ye? kat laut tu xdelah, kat rumah aunty ade la kekekekeke

♥ Mrs.Eady ♥ said...

hehehehe...kat umh aunty pun ade jugak :)

nuyue said...

wina
hehhe...mak mertua dah bagi lampu hijau...i like.

izwa
woouuuu..tawaran yang menarik..

IDAZS said...

budak hensem serba kuning! pheewitttt!

ramizah said...

hihi..kelakar la caption2 tu...

DeLLa said...

wah...dah jd anak bujang awish ni

nuyue said...

ida
hensem ker?heheh
dah xhensem..rambut udah panjang...dah mcm gegurl..hehhe

ramizah
thank sudi singgah kat sini...kelakar ker?xder idea sebenarnyer nak update blog

della
bujang eehh?xnak booking ker?hehhe

ParkAir said...

serba kuning nih, tema spongebob ko.

nuyue said...

par air
hehhehe..bukan spongebob..tapi sin chan..heheh

Ellen said...

cutenya anak sis tu, budak2 memang suka sangat p dekat ombak2 tu kan...takut gak kadang2 ni...

nuyue said...

ellen
thank sbb sudi singgah
yerlaaa..mmg risau..buatnyer dia tak sedar ombak tuu dtg..nanya akak nih..

DaK CoMoT said...

comel la awish! heee

Cik Yana said...

Alahai. Comelnye!

Entry terkini: Hadiah dari Johor dah sampai. Thanx cik Ailyl :)

risa said...

makin encem nantu den neh:)

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails