Thursday, March 25, 2010

Rindu Serindu Rindunyer


Rindunyer aku kat seseorang
Rindu yang teramat sanggat
Rindu akan suara nya
Rindu akan gelagat & aksi nya


Tak pernah aku berjauhan dengannya
Tak sabar rasanya nak berjumpa
Tak sabar nak menatap wajahnya
Tak sabar nak memeluknya


Inilah insan yang amat aku rindui
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









8 comments:

MiuMiu said...

nuyue outstation ke?

saSha a.K.a MumYalya said...

alahai..ciannye..takpe2..dah beli tiket nak terbang ke sana kan?semoga terubat rindu bila jumpa buah hati pengarang jantung tu :-p

DeLLa said...

nuyue g mana?sapa jg si kecik tu?

nuyue said...

miumiu
nuyue xkemana..ada kat sini...tapi neneknyer yang culik si kecik tuu balik kg..huuuaaaww

nuyue said...

sasha
aahhhhh...dah booking..mlm ni mahu balik kg..
ooo....oooo balik kg...
hati girang...dapat jumpa darwish uuucccuukkk...

nuyue said...

della...
neneknyer bawa balik kg sejak mgg lepas lagi...rindu yg teramat sggt kat budak itu...

fisa othman said...

aduhhhh harus rindu serindunya ni...
semoga selamat pergi dan balik yer nuyue...;)

nuyue said...

kak fisa
thank...
xsabar dah nih nak balik kg...

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails