Friday, March 19, 2010

~ beautiful blogger award~


Award ni datang nyer dari sasha & kak fiza.
Saya bangga terima award ini kerana:

Sasha & Kak fiza (jangan marah yer...nuyue jawab secara borong)

1) tersenarai dalam list korang berdua..award ni boleh diterima oleh 15 orang follower jer...tak ku sanggka & tak ku duga..nama ku tersenarai...terima kasih yer sebab tak pernah melupakan ku... (ceehhhhh ayat jiwang laa pulak)


2) korang berdua adalah follower yang setia...selalu jer baca entry aku yang entah apa-apa & selalu tinggalkan komen...nuyue caaaaayaaang korang berdua...

so ni adalah syarat untuk terima award ni :-

1. Thank & link the person that gave you the award.

2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic

3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award

4. State 7 things about yourself.


7 things about me

1. isteri kepada Nik Zulkhairi
2. ummi kepada Nik Muhammad Darwish
3. anak sulung daripada 7 orang adik beradik
4. suka tangkap gambar
5. suka makanan yang mengandungi keju
6. teramat suka warna biru
7. bowling adalah sukan kegemaran saya


Now I'm passing this award to other bloggers with the most wonderful blogs:

** sesiapa sahaja yang singgah kat blog ni ...hehhehe (ampun yer puan sasha & puan fiza..tak der list untuk penerima award seterusnya...jangan marah yer..nanti kena jual..)

4 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

haaaaa....dah update pun. seb baik nuyue masih rajin mengupdate.hehe...

saSha a.K.a MumYalya said...

yeyy!!nuyue da update blog..ni yang kene tag ngan bagi award selalu ni..baru dia rajin update..wakaka :p

nuyue said...

kak fiza
semangat nak menjawab tag kak fiza..sanggup ku tdo lwt semalam..hehehh

nuyue said...

sasha
kasi laa award banyak2 yer...
kita suka sanggat...heheh

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails