Wednesday, February 10, 2010

Alahai Anak Bujang Ku

Sejak akhir-akhir ni bermacam-macam ragamlaaa anak terunaku seorang ni....
selalu jer buat ku tersenyum bila melihat aksinyer...
tak lupa jugak..sesetengah aksinyer membuat aku naik darah...

Korang tengok laa gambar ni...
baju yang dia pakai tuu..dia pilih sendiri..
baju warna lain..seluar warna lain..
nasib baik duduk kat umah jer...hehehh
sekarang ni susah..kalau nak g mana-mana..
dia mahu pakai baju pilihannyer..
geram laa jugak...
kecik-kecik dah pandai bergaya...
kalau kena gaya..aku tak kisah..
ini entah apa-apa bajulaa dia nak pakai...

Ni aksi dia nak sembahyang:

Mula-mula pakai kopiah dulu


alamak..tak nampaklaa
Kopiah ni besar ...

Angkat takbir sambil duduk...

aik..buat apa lak tuu..tertonggeng-tonggeng...


Dah Penattttttt...

14 comments:

saSha a.K.a MumYalya said...

ehehe..comey..pandai darwish..
semoga menjadi anak yg soleh ye sayang :)

nuyue said...

heheh
insyallah aunty sasha
nanti leh jadi menantu aunty
hehhehe

wina said...

hihihi..nanti Darwish ajar Kira ye?

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

solehnya darwish.
macam tu la anak, nuyue. tak pe, nuyue baru sorang. nuyue bayangkan kak fiza melayan karenah 4 orang anak. mau meletup gunung berapi kat rumah ni. tapi tu semua menceriakan rumah kita. kalau dorang tak de, rasa sunyi sangat rumah.

nuyue said...

wina
boleh ajer..
jom ahhh kira..dtg umah awish

nuyue said...

kak fiza
tuu laa akak...nuyue anak sorang pun dah jadi mcm tarzan..kalau anak ramai xtahu la camner...bergegarla apartment ni...

L@n@ said...

ehehehe ..the noti boy.

~ e t i e y e r y w a n ~ said...

hehhe..bijak2..

nuyue said...

lana
mmg dia notti
ada jer benda yg pelik2 dia buat

nuyue said...

etie
heheh...
thank sudi singgah kita punya blog

isma said...

iman awisy nih...baguih nantu chek ni..hahaha

YanaNuar said...

Waah bagus la Darwish nih..tecik2 agi dah pandai nak pilih2 baju..sama la ngan ank daraku =)

nuyue said...

kak sema
booking siap2 yer
utk yang mana satu ni?

zaza said...

wah.. sama cam anak buah!..
dah pandai tiru mak dia solat!

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails