Monday, January 18, 2010

Happy Faces at Playground Contest



Kali ni aku nak Join Contest yang Dianjurkan oleh mama Syafi bersempena bulan kelahirannya.....

Hadiah Ditaja Oleh Little World Gallery

Sesiapa yang nak join boleh laa Klik Disini

Tarikh Tutup Contest ni Pada 19 Januari 2010 pukul 10.10 pm

Gambar yang aku pertaruhkan adalah:


Nama:Nik Muhammad Darwish Bin Nik Zulkhairi
Umur : 1 Tahun Setengah
Tarikh Lahir:14 Jun 2008



12 comments:

saSha a.K.a MumYalya said...

hehe..semua contest dia masuk nih..huhu..gud luck dear..

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

bukan saja giler kentang, tapi giler contest dak nuyue ni...hehehe...
tak pe, good luck!

nuyue said...

sasha
heheh..drpada blog ku terbiar..baik ku join contest..sajer..suka2...hehehhe
jomlaa sasha...

nuyue said...

kak fiza
nuyue masuk contest utk suka2 jer kak...hadiah tu belakang kira..

Lady of Leisure said...

al the best for the contest nuyue..
:)
sesekali masuk contest best juga kan..
:)

nuyue said...

kih kih
lady best tuu mmg best
sajer jer gatal tgn masuk contest ni
suka tgk..baby yg join semua comel2..gerammm

L@n@ said...

gd luck nuyue!!!.. giler contest ..ngeh3xx.. dah rase nak jangkit kat lana nih.. dok join contest gak.. nnt bace kat blog yeh!

nuyue said...

lana
mmg ku dah giler contest pun
jom laa join
utk suka-suka jer

adda said...

salam terjah n salam perkenalan yek..
wow, cantiknye gambar. saya dh check sumer.. penyertaan diterima. good luck ye

sya said...

ececece...
ni guna kamera baru yang lawa tu ke? lepas ni, ambik gambar darwish banyak2.. tepek kat sini ye.. :D

nuyue said...

adda
terima kasih yer sudi terjah
harap adalah rezeki utk kali ini

nuyue said...

sya
dah byk gambar yg nuyue ambik..tapi xsempat nak upload..gambar kat dlm kamera lagi..belum transefer lagi..hehehe..nanti ada masa nuyue akan buat entry khas pasal ni..

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails