Tuesday, July 28, 2009

tAmaN MeTropOliTan KEpoNg

Dah begitu lama aku xg kat taman ni....last aku g kat sana..masa aku pregnent..kalau xsilap aku masa tuuu aku pregnent 7 bulan...bersemangat jer aku round2 kat taman tuuu sambil bawa peyut yg memboyot....kenangan2....hik hik hik

oleh sebab dah lama xg sana...aku bawa anak teruna ku g jln2 kat sana...ini adalah first time darwish g sana.....almaklumlaa sekarang dia tgh aktive berlari..elok menarlaaa aku bawa dia g sana...kalau bawa tempat lain..mau nya aku tak terkejar...

mgg depan..aku ingat nak g lepak kat sana lagilaa..sambil main layang2...hari mgg kat sana mmg ramai org..kalau g lewat confirm xder parking...jln pun boleh jem...hari tuu aku gerak dari umah kul 4 lbh....nasib baik ada parking..lgpun taman ni xjauh dari umah aku...cuma xder masa jer nak kesana...tiap2 mgg ada jer aktiviti...sibuk betul laa umi darwish nih... :)






10 comments:

wina said...

kite pun rajin gi sini masa duk kepong dolu²...gigih berjogging tp x kurus² gak :-) berlari ke sana sinilah darwish tu ye...

| Krsty Pinky | said...

rajin gi sana dulu masa study di uia..
tp skrg x rajin sbb jauh :D

nuyue said...

wina
ooo dulu duk kepong ehh?area mana?
rajin yer wina jogging...

krsty
erm taman ni dekat jer dgn uia
aik krsty student uia ker?

sya said...

hmm, kadang2 je lalu sini... jauh lah nak gi... hehehe

nuyue said...

sya
lain kali singgahlaaa
confirm darwisy suka...

risa said...

amboi2..besh nye jenjalan
jgn tinggal lama2 dak darwish tu..nanti akak culik baru tau..hehehe

nuyue said...

amboi kak risa
nak culik darwish ehhh
nuyue culik baby mia lak....
hik hik

| Krsty Pinky | said...

yea...x student uia..hehehe~

Annsyifa said...

zaman bujang selalu g situ..
macam krsty..sebab dekat dgn uia..
lepas tam my bunny kat situ..

best..

dah lama tak g..

Jejari Halus said...

smart nye anak dier..
mst semangat budaknye..

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails