Monday, May 9, 2011

Jangan tersalah panggil yer

Dah agak lama aku tak bercerita pasal anak bujang ku yang dah masam ni.Bulan depan genaplah dia tiga tahun.Cepatnyer masa berlalu.Rasa macam baru jer aku mengadung & melahirkan dia.Sekarang ni memang dah banyak yang dia pandai buat.Yang paling buat aku hangin,ialah menyepahkan rumah dengan permainan.Aku rasa,aku dah simpan & sembunyikan.Tapi masih banyak berkeliaran di ruang tamu rumahku. Dahlah dengan keadaan aku sekarang ni tidak mengizinkan sanggat aku mengemas rumah.Aku teramat malas .Asyik nak tidur jer.Ditambah pulak kalau pening kepala datang,melepak atas tilam la jawabnyer.

Kembali kepada tajuk yang asalnyer,sekarang ini jangan sesiapa tersalah panggil yer.Nanti tuan empunya badan mengamuk.Budak masam ini sudah pandai mengamuk kalau tersalah panggil.Kat rumah BS pun kalau sesiapa tersalah panggil pun dia marah.Sejak 2,3 menjak ini,budak masam  ni dipanggil dengan panggilan "ABANG AWISH" yer.Jangan tersalah panggil,nanti tak pasal-pasal kena sound dengan ini budak.Aku suka sanggat menggusik dia dengan memanggil AWISH,laju jer dia menjawab,"bukan awish lah,abam awish lah"..Alahai abam awish,tunggulah sampai akhir tahun ni yer ,barulah kamu dinaikkan pangkat sebagai "ABANG" Sabar yer.Harap semuanyer selamat sampai ummi bersalin yer.




















14 comments:

♥ Mrs.Eady ♥ said...

hensem lorrrr!!haiitt...dah sebijik papa dia la..hehehe...

Wina Momma S and S said...

ala tomei...

abam awish dh hensem la..susahlah Kira nk buat pilihan nanti kekekekeke

taking care ye nuyue :-)

IDAZS said...

abam awish hensem.. hihihihihih

bagus2 dah ada ciri2 seorang abam tu

Norazrani Maamin said...

hensem boy...

a'ah..hari tue kat umah k.aris, panggil awish siap die ckp blk 'abam awish' la...hehe..

ramizah said...

abam awish encem la...hihi

ParkAir said...

hehe sejibik muko ayah dio..

nuyue said...

izwa
yup..ramai yang cakap muka bapak dia

....................................

wina
kira susah nak memilih yer..ada calon2 lain ker?hik hik hik

...................................

ida
semoga ciri2 tersebut akan kekal

..................................

arra
yerlaa..siapa trsalah panggil nama dia,saat tu jugak dia perbetulkan

...................................

ramizah
hencem yer...tapi dah masam

...................................

pak air
hohlaaaa..anak butir pok nik nih

...................................

ashra said...

wahh..da betul2 bersedia nak jadi abg nmpknya die ye..hehe.good boy

sasha @ mumyalya said...

alorhhh..sweet..menantu ai dah besar..dah nak jadi abam kan..sama dgn alya,dah nak jadi kakak alya :)
hehe..ntah bila la besan ni nak jumpa2 :p

nuyue said...

ash
abam awish belum bersedia lagi..berlagak jer lebih...kalau tgk nuyue baring jer..laju jer nak naik ats perut nuyue..hari2 kena cubit manja dengan nuyue..
.....................................
sha
tuu laaa..bila kita dpt bertentang mata yer..time mu duk putrajaya dulu..tak pulak kita terjumpa yer..

Murni Delights said...

pndainyer abam awish..
cepat dh nak naik pangkat jadi abg..

wahida said...

comelnya anak u sis...bijak lak tu..

abang awish, meh auntie nak cium sikit!!

diana said...

dah tak sabar nak jadi abang la tu..:)

Fara said...

abam awish yg cute..suka yer jd abang..dulu kata x mo adik..heheh..klu tau suka jd abam dh lama ummi preggy..hikhik..

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails