Wednesday, April 7, 2010

Bagaimana Cara-cara Penjagaan Bayi -Edisi Kelakar

Nak pecah perut aku gelak bila buat kali pertamanya aku tengok gambar kat bawah ni...Adeeehhh tak tahan... kalau tak percaya..korang layan jerla...gambar tersebut aku dapat email dari salah seorang kawan baik aku...meh kita layan..











Macam mana?lawak tak?

Sebenarnya petang ni aku teramatlah mengantuk sanggat kat opis...bila aku buat entry pasal ni...mata aku segar kembali..

oklaaa..jumpa di lain entry lak yer...

12 comments:

MiuMiu said...

kak nuyue... tersenyum saye sorg2 bace entry ni... ade yang lawak, tapi ade yang 'seram'.. memang sinis gambar tu.. memang ade pon orang yang tak berfikir panjang buat macam tu kat baby.. kan kan?!

Lady of Leisure said...

haha comel...
:D

nuyue said...

miumiu
mmg ada org buat baby camtuu..cam kes dera tuu

lady..
saper yang comeiii..heheh

BabyShop said...

Shops at BEST price for baby clothings and accessories with us. Grab the cute toy socks at only RM6/pair from BabyShop.

Mummy_nad said...

hahaa..tumpang ketawa..

L@n@ said...

ahahaha .. mmg suke sangat walau dah banyak kali tengok..

ummu said...

Nuyue

memang kelakar

thanks for sharing...

Rozy said...

kekekeke
memang klakar...saya cilok letak kat multiply saya yer..

thanks for sharing

maCy said...

lawak gle..ki3

hakimfaridzul said...

sumpah lawak menatang nih!!!
agagagaga
best2!!

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

lawak yang amat la nuyue.
pecah perut gelak...hahahhaa

ashra said...

haha..kiut la.
tergelak saya..

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails