Thursday, December 31, 2009

TaG dari DellA

salam
sebenarnya dah lama aku tak dapat tag
hari ni terasa rajin lak nak menjawab tag
terima kasih della yer

tag kali ni tetang Hubby


1 - FIRST TIME JUMPA YOUR HUBBY BILA AND KAT MANA?
kat kolej..orang lain pergi menimba ilmu.. aku pulak gatal bercinta


2 - LOVE AT FIRST SIGHT?
tak pun... jual mahal


3 - WHO IS HE WHEN THE FIRST TIME U MET HIM?
seoarng yang kelakar..selalu buat diriku ketawa


4 - HOW LONG IT TAKES FOR HIM TO ASK U OUT FOR A DATE?
lama laa jugak...


5 - FIRST PLACE DATING DI?
kedai mamak kat damansara damai..order chesee nan sampai kehari ni tokey kedai tu kenal kitaorg lagi..


6 - HOW HE PROPOSED?
melalaui telefon
sampai kehari ni aku tak leh lupa ayat ngorat tuu "sudi ko awak jadi gewe saya?" hahahaha

7 - SPECIAL DATE WITH UR HUBBY?
31/05/2007 (kahwin)


8 - CHANGES THAT HE ASKED YOU TO DO?
suruh aku kurus cam dio...


9 - WHAT IS ABOUT HIM THAT U LOVE SO MUCH?
semuanya

10 - WHAT IS ABOUT HIM THAT U WISH HE WOULD CHANGE?
berhenti merokok


11 - YOU WILL LOSE YOUR MIND N CRACK YOUR HEAD WHEN HE?
marah-marah & merepek benda yang tak masuk akal


12 - YOU WILL SMILE TRU YOUR EYES FOR THE WHOLE DAY WHEN HE?
luangkan masa untuk aku dan darwish,

13 - COMPLETE BELOW SENTENCES 'MY LOVE TOWARDS MY HUBBY IS BIG AS...'?
kaulah segalanya..ceewahhh..tak boleh digambarkan dengan kata-kata


erm saper2 yang sudi jawab tag ni dipersilakan






4 comments:

sya said...

sampai sekarang, tiap kali tengok tarikh kawan nuyue tu, rasa nak gelak je...
hehehe..
tapi, husband nuyue memang kelakar laa.. :D

nuyue said...

aahhh sya
hubby ku buat malu jer masa gathering ritu
kadang2 geram gak dgn dia..boleh dia buat2 lupa tarikh penting kitaorg

L@n@ said...

kelakarnyer.. suruh kurus cam dia.. hikhik.. damansara damai yer.. dah dekat la dgn umah l@n@ kat saujana utama..

nuyue said...

oo yer ker lana?
mmg dekat pun...
insyallah kalau ada masa leh laa jumpa yer

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails