Monday, May 3, 2010

Family Day-Agrotek Ulu Langgat

Fuuuuhhhh..baru sempat nak buat entry pasal ni...busy yang teramat sanggat..kerja kat opis ni bertimbun..nasib baik la blog aku ini tak sempat nak bersawang lagi....ada masa aku curi-curi untuk join contest...nak taip entry panjang-panjang tak sempat...jahat kan aku..time kerja pun main-main..

Kat umah... aku tak sempat untuk update blog..anak bujang ku jelez..tak kasi ummi nyer sentuh laptop..kalau aku sentuh jer...laju jer dia datang tekan-tekan keybord...adeeehh..buat aku naik angin adalah...

Oklah berbalik kepada cerita asal...family day ini dianjurkan oleh company hubby aku yang bertempat di Agrotek Ulu Langgat....first time aku sampai kat Agrotek...best jugak tempat ini...mendamaikan...

Program ini bermula pada sebelah malam...selepas solat mangrib..antara acara yang telah diaturkan pada malam tersebut ialah

Rebut kerusi untuk kanak-kanak

perasaan tak budak yang tengah syok peluk tiang tu,kesian diakan...nak join..tapi tak cukup tinggi...terpaksa laa dudut kat tepi


Kotak Beracun utuk orang dewasa

Uncle mizi tengah syok melukis...nasib baik aku & hubby tak terkena kotak beracun ni..kalau tak buat malu jer..macam-macam aksi yang kena dilakukan...antara nyer tiru gaya gelek M daud kilau nyayi,gaya sin chan,gaya doremon & banyak lagi...tak larat nak naip..sorry

Cabutan bertuah

(Ini adalah acara terakhir pada malam itu..semua dapat hadiah...yeeahhhh)


Aktivi untuk keesokkan nya pulak ialah
Rebut Coklat


Berjalan dalam teropah gergasi..




Tarik tali dalam air

games ini aku tak puas hati..kira perlawanan yang tak adil..pompuan lawan lelaki..mana laa kitaorang yang pompuan ni boleh menang...tengok laa body yang lelaki punya..semuanya berbadan tegap & sasa..yang pompuan lak sekeping..hampeh

Isi air dalam bentung

mencabar jugak game ni..aku yang tukang isi air..naik lengguh tangan...tapi air tak penuh-penuh..bentung tu berlubang..kalau tak silap ada 81 lubang...jenuh nak menutup lubang...akhir nyer kita orang tewas dengan team lelaki


Walaupun kalah..tapi kitaorang tetap enjoy..dapat banyak hadiah...yang paling aku suka dapat hadiah barangan IKEA...




oklah..aku stop dulu yer...




2 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

best sebenarnya join hari keluarga ni. walaupun main mcm kanak2, tetap enjoy,kan?

nuyue said...

kak fiza
tuu laa...enjoy sesanggat..penat yang berbaloi2 gitu

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails