Thursday, August 20, 2009

dArwiSh & CD (Cloth Diaper)

erm jgn xtahu..aku dah mula berjinak2 pakaikan darwish dgn CD...sekarang dalam koleksi..baru ada 5 pcs...insyallah akan ku tambah koleksi CD dlm masa terdekat....huuhhh..akhirnya hajatku utk pakaikan darwish CD tercapai wlupun xsepenuhnya...

masa mula2 aku tahu pasal CD ni..aku tak tertarik langsung...rasa leceh adalah...buang masa..mcm2 laaa aku fikirkan...tp aku sendiri pun xsedar sejak bila aku mula tertarik pasal CD nih...mgkn dari pembacaan ku...passtu aku sering bertanya pasal CD ni kepada yg pakar...biasanya persoalan ku pasal CD terjawab dengan adanya http.//www.Ratuhati.com.

dari segi penerimaan hubby lak..mula2 dia pun xsetuju...dia pun berfikiran mcm aku pada awlnya..oleh sebab aku bertekad nak jgk pakaikan darwish dgn CD..akhirnya hubby ku cair gak..sekarang ni hubby lak yg beria2 pasal CD...dia yg selalu tlg pakaikan darwish CD..

erm satu lagi...dari pemerhatian aku...sebelum ni darwish mmg susah time nak pakaikan pampers...bila aku try pakaikan darwish CD...dia menyerah diri lak...kalau tak jenuh aku kejar mengejar time nak pakaikan darwish pampers :)

6 comments:

wina said...

wina pun dlm proses beli CD ni..wina cuma kesian kira kena ruam pakai pampers

CD kn kain so insyallah xdelah ruam lg kn?
jimat pun jimat...

nuyue said...

yerlaaa wina
jimat mmg jimat
nuyue just pakaikan darwish CD hari mgg jer
insyallah akan ku tambah koleksi..
wina jom kita ber CD

risa said...

mana gambau nye???
upload le..nak nengok darwisy pakai cd..hehehehe

nuyue said...

nanti nuyue upload yer ker
byk aksi yg xsenonoh..
tuu yg belum upload

marina said...

nuyue... mana gambo nye? lum ada gambo yg senonoh lg ker? ker leka ber FB :)) jgn maroh noo

nuyue said...

kak marina
gambar tuu dah ada
tapi belum upload
nanti nuyue update blog yer

Labels

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails